Jeśli nie zależy nam na tym, żeby nasz artykuł był reklamowany na obszarze pełnego kraju poprzez źródła masowego przekazu, należałoby skorzystać z tańszych sposobów ogłaszania towaru oraz towaru, dzięki czemu będziemy mieć również pewność, że to skutkuje oraz działa na potencjalnych konsumentów.
Duża grupa drobnych biznesmenów z naszego kraju ogranicza reklamowanie własnego artykułu wyłącznie do regionalnego środowiska, gdzie jest się kultowym i rozpoznawanym, niemniej jednak w skali krajowej nie ma się żadnego pożytku. Tacy przedsiębiorcy wykorzystują do reklamowania się w głównej mierze neony led. Takie oświetlenia marketingowe są znakomitym oraz tanim sposobem na reklamowanie się, to właśnie dzięki czemu można mieć pewność, iż dana reklama zamieszczona na takim neonie prędko dotrze do ewentualnego kontrahenta, jaki będzie mógł się zaznajomić z tym co reklamujemy oraz jaki rodzaj przedsiębiorstwa prowadzimy.
Dla tych przedsiębiorców taka reklama jest w zupełności wystarczająca, to naturalnie dzięki czemu tak wiele osób w stworzonym przez nas kraju z niej korzysta. Reklamowanie własnego towaru w mediach nie jest tanie, niemniej jednak jeżeli pragniemy się liczyć na rynku i skutecznie rywalizować z innymi artykułami z tej samej branży, powinniśmy zrobić dobrą kampanię reklamową, która może być różna, a ta różnica w głównej mierze wynikać będzie z tego ile chcemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając ogromny zapas gotówki na reklamę możemy skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy również Internet, obecnie cieszących się najogromniejszym powodzeniem wśród przedsiębiorców mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.
Zauważyć jednak należy, że niewielu przedsiębiorców w naszym kraju stać naturalnie na ten sposób reklamowania, przez co większa część z nich musi najzwyczajniej w świecie z tego rezygnować oraz wypatrywać innych sposobów propagowania swoich towarów. Trafnym sposobem są neony reklamowe, cieszące się obecnie nadzwyczaj gigantycznym zainteresowaniem głównie pośród mniejszych przedsiębiorców, których nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.